lasuleeni kirjoitti:gunnar kirjoitti:kuten esim. tämä että huomasivat suuren osa asiakkaista tarvitsevan laseilleen turvaluokituksen joka tietysti puuttuu näistä vielä. Aika lamea.
Tuo menikin ohi aiemmin. Nimittäin katsos kun tuostakin on lame kaukana, kun myydään ihan uutta ideaa ei siihen turhanpäiten mitään ominaisuuksia laiteta ennenkuin on
kysyntää. Se on turhaa olla katkera, tämä tekniikka tulee muuttamaan maailmaa, jotku on mukana ja toiset ei.
»I am just a poor boy
Though my story's seldom told
I have squandered my resistance
For a pocketful of mumbles
Such are promises
All lies and jest
Still, a man hears what he wants to hear
And disregards the rest«
En ole katkera mutta kuitenkin...harmittelen kun en myynyt päälle kympissä tilaisuuden tullen (oli sentään silloin salkun suurin omistus), kiitos verottajan, jota en halunnut ruokkia Vuzix-kauhallani kun Stone-kauhallani olin sen jo tehnyt.
Olisin päässyt kymppikerhoon ilman palleja...sitten kun oltiin köysissä ja tuomari oli valmis aloittamaan luvunlaskun...heitin pyyhkeen kehään.
Sen jälkeen olen vaellellut murheenkryynin laaksossa eikä minulla ole Herraa pitämässä kädestä kiinni
Hyvää juhannusta yhtä kaikki ja voimia tämän kanssa, vaikka sinä et kyllä näytä niitä tarvitsevan koska tunnut olevan uskossasi horjumaton